3 Eylül 2009 Perşembe

Aşk Nickleri - Aşk Msn Nickler




aşk,aşk nickleri,aşk msn nickleri,aşk msn nickler hakkında bulunanlar :

OySa öLünücek Birsey yokmus Sen gidince yasanacak Birsey oLmadığı kadar.


Ne Unutacak kadar Nefret ettim! Nede Hatirlicak kadar Cok sevdim !

Beni Verme Ellere Al Götür Yüreğine Sakla .. Gösterme Kimseye ..

Sevgi sözleri
Bir Peri ÖzgüRdür onu tutamassın bende peri olmak isterdm Hayat beni Özel ve Saf kıLsın…

HéRKés Kéndini AR†iS† saniOr.Ama ßiLmiOrLArqi Yöné†mén ßénim.isDéDiqimé RoL wéRiRim isDéDiqimé YoL.!..

ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya

éLé$tiRmé ßéN!.. ßéYéndiYSén takD!R éD....! h0$una qiTmi0r muyum kaFana taq:Ma siKdiR éDD..!

' séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz


né éL!mdn †u††Lr né yüzüMé qüLdüLér ß! qün 0Lsn öLmüné séwdiLr ßén séwd!m ßa$kasna wérd!Lr ßana ßu dünyda mu†LuLq Haramm$ méqéR

ßnde isTedm qèLmèi.èLini Tutup öpméi ! İstemezDim çeKip qiTmèi.
öyLesnJe öLmèi.

SöLé satıLık RuHuNa kaÇ paRa ßiçTin ? ßeLLiyDi zaTéN SéN piÇin ßiRiyDin......

KuLakLarm çaLan müZikTe.
Kafam yaStkTa ...
ßeden düNYa çöPLüünde.
Ruhum ßoşLukTa...


èLLèrim Kanıyor yürèqimin Her Vuruşunda.iSmin Kazınıyor Knuşamıorm..sensiZ kaLdm,ßedenim SarsıLıyr..eLLerm Kanıor eLLerm...


uYandım ßu tatLı rüyaDan . Sni unuTTum, parçaLadım yoK eTTim hayaTımdan...



ßiri sNa qiT dediqiNde kaLmaK isTiorum dièßiLmeKmi$ sevMek !



Şmdi öyLe uZakki qeLdiqm yoLLar, yaLnış ßir öyKüydüm ßni yeNiden yaZ!

UyuşTr Kanımı ßaşımı Döndür yaTır dizLerne ömrümü sönDür! ÇeKme dudakLarnı dudakLarmdan neFesim kesiLsn öperKen öLdr!


ÇıqLhk aTmak isTiyor iÇimin derinLkLeri! ßu korKunç sessizLk durduruor ßni !

ßu qeCe rüyama qiR qizLice...ßni sımSıkı saR öp KoKLa iyiCe.soN kez isyanLar saVur,küfret qüzeLce ve sora çeK qiT kahroLası !





Sesim çıKmaz KesiLdi yiNe.
Niye ßu qiDiş uZun yoLLar nereye ?
qiTme dur ! Diemedim ...üzüLme die.


Küf Kokuyor Caddeler Virajlarında Boğuluyorum
Ağıtlar Kendi Kendini Yakıyor !
Kırılıp Dökülüyorum Yavaş Yavaş
Toplama !



weeee sen hiç rahat uyuma
Bir de sen ! ona da dokunma
Ama sen kimseye alışma
wee sen ona da yakışma



O'пα Bu'пα αчıгαcαк vαктім чøк υğгα$тıгмαчıп вeпi ..

En BeğenDiğimiz Nickleri Kırmızı İle Gösterdiik..EEEE Aşk Zaten..


1 yorum:

  1. buket
    al buda banden
    ask basittir
    olursa nasiptir
    olmasa ha s**tir

    YanıtlaSil